پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه در هتل جم خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کاراته که به ریاست مریم کاظمی پور، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، سیدحسن طباطبایی، رئیس، کیکاووس سعیدی و افسانه باقری نواب رئیس فدراسیون، روسای هیات‌ها، نمایندگان کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران، نمایندگان نیروهای مسلح، باشگاه ها، شهرداری، فدراسیون دانش آموزی و دانشگاهی از نفرات حاضر در این مجمع بودند.

در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و گزارش های حسابرس، مالی و بارزس ارائه شد.

تقویم ورزشی سال۱۴۰۳ تصویب شد و به هیات رئیسه در خصوص تدوین و بازنگری آیین نامه های کمیته ها تفویض اختیار گردید.

در ادامه رئیس فدراسیون کاراته ضمن خوش آمدگویی به اعضای مجمع در ابتدا کسب مدال های رنگارنگ ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ را تبریک گفته و افزود: جای کاراته در المپیک ۲۰۲۴ خالی بود.

وی گفت: ظرفیت کاراته حضور در این آوردگاه بزرگ بود. آرزو میکنم کاراته هم به المپیک راه پیدا کند و سیل ورزشکاران این رشته در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

طباطبایی در ادامه ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ به اعضای مجمع‌، از برنامه های این فدراسیون برای حضور مربیان در کلاس بین‌المللی جهانی و آسیایی خبر داد.

مریم کاظمی پور، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دغدغه‌ خانه کاراته در استانها گفت: امیدوار هستم با رفع موانع و مشکلات، کاراته به جایگاهی که لایق آن است برسد و همچون همیشه در آسمان رقابتهای بین المللی بدرخشد.

وی ضمن اشاره به بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶، گفت: وزارت ورزش از رشته کاراته توقع بیشتری برای سهم بیشتر در کسب مدال و رنگ بهتر مدال در این بازیها دارد.

کاظمی پور ادامه داد: کاراته در مقایسه با سایر رشته ها از نظر تعداد قابل قیاس با سایر رشته ها نیست و با یک برنامه مدون در سطوح پایه و حمایت بیشتر باید از این ظرفیت برای آینده کاراته استفاده کرد.

وی به استفاده از دانش بومی مربیان اشاره کرد و گفت: همانطور که در المپیک هم شاهد بودیم استفاده‌ از دانش بومی و ظرفیت مربیانی که دانشی همطراز دنیا دارند باید کوشا باشیم.

کاظمی پور موفقیت های ورزشکاران در المپیک را تبریک گفته و افزود: قطعا این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی، تحربه، علم و دانش و جوانگرایی بود که در فدراسیون ها اتفاق افتاد و نشانه خوبی برای آینده ورزش کشور است.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.