پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

گنج‌زاده: موفقیت در کاراته آسیا دشوار است/ برخی حریفان پیشرفت خوبی داشتند

سرمربی تیم کاراته جوانان ایران در بخش پسران با بیان اینکه برخی کشورهای آسیایی در این رشته پیشرفت خوبی داشتند، گفت: موفقیت در کاراته قاره کهن دشوار است و تلاش می‌کنیم تا نتایج مدنظر را کسب کنیم.



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته؛ موسی گنج‌زاده در آستانه آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در مانیل فیلیپین روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: تحلیلی در خصوص حریفان مختلف از جمله ژاپن، اردن، عربستان، قزاقستان و حتی ترکمنستان و قرقیزستان داشتیم. بچه‌های ما تمرینات خوبی داشتند و امیدوارم پرچم کشورمان را در این رویداد به اهتزار درآورند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم به خوشرنگ‌ترین مدال‌ها برسیم و امیدوارم کاراته‌کاها در روز مسابقه، سرحال باشند و بتوانیم دست پر برگردیم.

سرمربی تیم جوانان ایران، ادامه داد: پنج روز زودتر از آغاز مسابقات به مانیل آمدیم تا شرایط بچه‌ها را با آب‌وهوا هماهنگ کنیم. همچنین اینجا نیز تمرینات منظمی داریم.

گنج‌زاده گفت: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که شرایط خوبی را نسبت به گذشته برای ما فراهم کردند. فاصله هتل تا سالن مسابقات نیز کم بوده و این نکته خوبی است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما رسیدن به نتایج مدنظر است، گفت: در گذشته برخی کشورهای آسیایی در کاراته اصلا حریف مهمی نبودند اما آنها اکنون با سرمایه‌گذاری و تلاش به مدال می‌رسند. بر این اساس، کار سختی داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا از روز جمعه هفته جاری در مانیل فیلیپین آغاز می‌شود. نمایندگان ایران در دو بخش دختران و پسران در این مسابقات به مصاف حریفان می‌روند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.