پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

۱۰ هزار نفر برای لیگ کاراته “وان” به کرمانشاه می‌آیند

به گفته رئیس هیات کارته استان کرمانشاه، طبق برآوردهای انجام شده حدود ۱۰ هزار نفر برای لیگ کاراته وان به کرمانشاه خواهند آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته، سعید نصراللهی در گفت‌وگو با ایسنا، بااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری اولین مرحله سومین دوره لیگ کاراته وان ایران، اظهار کرد: ثبت ‌ام علاقمندان به شرکت در این رویداد بزرگ روز گذشته(ششم مرداد) به پایان رسید و بیش از سه هزار نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کردند. 

وی افزود: باتوجه به اینکه این مسابقات در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌شود بسیاری از خانواده‌های ورزشکاران شرکت کننده همراه با فرزندان خود برای این رویداد به کرمانشاه بیایند.

به گفته این مسئول، پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار نفر برای این رویداد مهم ورزشی میهمان مردم کرمانشاه شوند که یک ظرفیت خوب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان محسوب می‌شود.

رئیس هیات کاراته استان در ادامه با بیان اینکه این رقابت‌ها در هر دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه، اولین مرحله رقابت‌های لیگ کاراته وان ۱۴۰۲ با رقابت‌های بخش پسران در روز ۱۰ مرداد آغاز می‌شود.

وی مدت زمان برگزاری این رویداد را هشت روز اعلام کرد و افزود: رقابت های بخش پسران طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ مرداد و رقابت های بخش دختران هم طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ مرداد در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نصراللهی در ادامه گفت: باتوجه به گسترده بودن این رویداد، به همکاری تعدادی از دستگاه‌های ذیربط نیاز داریم  و علیرغم اینکه اخیرا در نشست شورای ورزش استان مقرر شد تعدادی از دستگاه ها در بحث اسکان و ترابری همراهی داشته باشند، اما هنوز محقق نشده است.

وی در ادامه در خصوص  دستاوردهای این رویداد برای شهر کرمانشاه هم گفت: از حدود سه هزار ورزشکار شرکت کننده در مرحله اول سومین دوره لیگ  کاراته وان، ۲۰۰ نفر کرمانشاهی هستند که این فرصت را پیدا می‌کنند در این رویداد دارای رنکنیگ کشوری شرکت کنند.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باتوجه به بالا بودن هزینه‌ها، درصورتی که مسابقات در شهر دیگری برگزار می شد، شاهد حضور این تعداد ورزشکار کرمانشاهی در آن نبودیم، بنابراین با این میزبانی این فرصت را برای ورزشکاران بیشتری از استانمان فراهم کرده‌ایم تا در این رویداد مهم شرکت کنند.  

وی یادآورشد: همچنین برای این مسابقات از ورزشکاران ورودی گرفته می‌شود که به حساب فدارسیون واریز می‌شود که طبق وعده مسئولان فدراسیون مقرر شده پس از پایان مسابقات از محل این درآمدها، هزینه‌های میزبانی را به ما پرداخت کنند.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.