پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

درخشش کاراته‌کاران کرمانی در مسابقات لیگ جهانی امارات

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: چهار کاراته کار کرمانی موفق به کسب مدال در مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در کشور امارات شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ جهانی کاراته یکی از مسابقات حساسی است که فدراسیون جهانی کاراته برگزار می‌کند و میزبان این دوره از مسابقات کشور امارات بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی روزهای گذشته در رده‌های مختلف سنی و در دو بخش کاتا و کومیته ویژه آقایان و خانم‌ها برگزار شد گفت: در سال‌های گذشته و هم امسال ورزشکاران کاراته‌کار زیادی از کشور و استان کرمان به این مسابقات اعزام شده‌اند و نتایج خوبی هم از این مسابقات کسب شده است.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات از استان کرمان کاراته‌کاران بسیار خوبی اعزام شده است خاطرنشان کرد: کرمانی‌ها در این مسابقات چهار مدال کسب کردند.

وی افزود: ستایش قانعی در رشته کومیته و رده سنی نونهالان موفق به کسب مدال طلا و فاطمه زهرا سعیدآبادی در رده سنی جوانان در رشته کومیته موفق به کسب مدال برنز با مربیگری خانم نسیبه طاهری، یسنا طالبی زاده در رشته کاتا و در رده سنی زیر ۱۴ سال موفق به کسب مدال نقره و همچنین یزدان قوام در رده سنی نوجوانان و در رشته کاتا موفق به کسب مدال برنز با مربیگری سنسی حمیدرضا طالبی زاده شدند.

حسینی با اشاره به اینکه حق برخی از کاراته‌کاران با ناداوری و یا نفوذ داوری از کشورهای دیگر که انجام شده ضایع شده است و قربانی بحث داوری شدند،‌ اما این کاراته‌کاران از بهترین‌های کاراته کشور و استان هستند گفت: به‌عنوان مثال محمد انکوتی یکی از کاراته کاران آینده دار استان و کشور است که در این دوره از مسابقات موفق شد در رده پنجم مسابقات جهانی لیگ جهانی کاراته امارات بایستد و امکان حضور در سکو را داشت که امیدواریم در مسابقات آینده رقم بخورد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی جدی‌تر در هیئت کاراته استان کرمان در مسابقات آینده جهانی کاراته تعداد بیشتری از کاراته‌کاران استان کرمان اعزام شود و حتما در هیئت کاراته استان پیگیری خواهیم کرد که نیاز به همدلی بیشتر بین مربیان استان و همه فعالان این عرصه است.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.