پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

کسب ۵۵ مدال توسط کاراته‌کاهای منطقه آزاد قشم در رقابت‌های قهرمانی آسیا

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کاراته‌کاهای این منطقه با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و طی رقابت با ۴۲۰۰ شرکت‌کننده از سایر کشورها ۵۵ مدال ارزشمند کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته و به نقل از خبرگزاری تسنیم از قشم، مجتبی سلیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ایران، ترکیه، چین، افغانستان، عراق، کردستان، عراق، روسیه، سریلانکا، هندوستان، تاجیکستان، پاکستان، سودان و زامبیا به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: تیم پسران کیوکوشین هیئت کاراته منطقه آزاد قشم موفق شد با ۸ شرکت کننده در رشته کمیته یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و در رشته کاتا یک طلا و ۲ برنز به دست آورد.

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین تیم دختران با ۴۳ شرکت کننده در رشته کمیته ۱۴ طلا، ۱۲ نقره و ۱۶ برنز و در رشته کاتا با ۵ شرکت کننده یک طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کرد.

سلیمی از زحمات مربی بانوان نیلوفر دادآفرید و مهین زاهدی درخانه و مربی آقایان مهیار مقیمیان، مجید لریایی و حمید رضا فضلی برای آماده‌سازی تیم منطقه آزاد قشم تقدیر و اظهار امیدواری کرد موفقیت‌های بین‌المللی تیم کاراته ادامه داشته باشد.

تلگرام
ایمیل
توییتر
واتساب

نظرات بسته شده است.