پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

پیشنهاد سردبیر

پیشنهاد سردبیر

اتحادِ کادرفنی علیه تصمیماتِ اشتباهِ فدراسیون/ از مقاومت تا برکناری!

صبحِ دیروز (چهارشنبه بیست و ششم مهرماه) خبری عجیب و تکان‌دهنده، جامعه‌ی کاراته را در بهت و حیرت فرو برد! سیدحسن طباطبایی (ناکام‌ترین رهبرِ تاریخِ کاراته‌ی ایران) در اقدامی شگفت‌انگیز، تمامی اعضای کادرفنی تیم ملی بانوان را در آستانه‌ی اعزام به رقابت‌های جهانی، یکجا و بی‌مقدمه از کار برکنار و روانه‌ی منزل ساخت!

زنگ خطر بار دیگر برای کاراته ایران نواخته شد/یک طلا حاصل کار ۳۱ نماینده کاراته ایران در غیاب برترین‌های جهان

کاروان کاراته ایران که در مجموع کاتا و کومیته با ۳۱ نفر (۲۱ نفر در بخش مردان و ۱۰ نفر در بخش بانوان) در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ قبرس ۲۰۲۳ حضور یافت در شرایطی تنها موفق به کسب  ۵ مدال، ۱ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد که ۳۲ نفر نخست هر رده در این مسابقات حضور نداشتند.

برگزاری نخستین کاپ اوپن آسیا

نخستین کاپ اوپن آسیا ۱۸ و ۱۹  آبان به میزبانی آلماتی قزاقستان در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در رده بزرگسالان برگزار می شود.

کاراته و معضلی بزرگ به نامِ داوری!/ ضعفِ فدراسیون در برخورد با قاضیانِ خاطی

لیگ‌های کاراته‌ی پایه حالا و با برگزاریِ رقابتهای هفته‌ی دوم، به نیمه‌ی راه رسیده‌اند، این در حالیست که خطاهای عمدی و غیرعمدیِ داوران، به عنوانِ بزرگترین معضلِ رقابتهای کاراته، همچنان و به شکلی افسارگسیخته، با آهنگی رو به افزایش، قهرمانان و مربیان را آزار می‌دهد.

شکستِ چندباره‌ی ایده‌های کادرفنی در سکوتِ رسانه‌ها/ زنگ‌های خطر برای کاراته‌ی ایران نواخته شد!

نتایج شکننده‌ی نمایندگان کاراته‌ی کشورمان در پیکارهای نه چندان مطرحِ جام بازل سوئیس، بار دیگر زنگ‌های خطر را برای کاراته‌ی ایران در آستانه‌ی بازیهای آسیایی هانگژو به صدا درآورد!

در کومیته‌ی تیمی حق‌مان طلا نبود؟!/ اشتباهات داوری به سودِ کاراته ایران رقم خورد؟!

عده‌ای از داوران ایرانی معتقدند در جریان رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا (مالزی) حقِ کومیته‌ی تیمی مردانِ کشورمان، حضور در فینالِ مسابقات و کسب مدالِ طلا نبوده است! آنها می‌گویند اشتباهاتِ داوری در این بخش از رقابتها، غالبا به سودِ کاراته‌ی ایران رقم خورده است!

اشتباه تاثیرگذار کادرفنی در ۶۰ کیلوگرم/ از ظرفیت‌های کاراته استفاده نشد

نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته‌ی قهرمانی آسیا در حالی با حذفِ تلخِ نماینده‌ی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ایران همراه شد که سرمربی تیم ملی برای گزینشِ بازیکنِ این وزن، در تصمیمی عجیب و چالش برانگیز، تن به استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های کاراته‌ی کشور نداد.

خودفریبی ممنوع!/ کاراته ایران فراتر از توصیفاتِ ناقصِ شماست!

نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در حالی طی آغازین روزهای داغِ مردادماه، در مالزی پایان یافت که کاروان پرتعداد کاراته‌ی کشورمان علیرغم آنچه گفته میشود، هرگز نتوانست در این میدانِ نه چندان سخت، در حد نامِ درخشان و اعتبارِ بلندپایه‌ی کاراته‌ی ایران ظاهر شود.

شایعه‌ی تغییر در ترکیب کادرفنی تیم ملی!

اخبار غیررسمی و تاییدنشده حاکی از آن است که احتمالا ترکیب کادرفنی تیم ملی کاراته کشورمان، پیش از اعزام قهرمانان به بازیهای آسیایی تغییر خواهد کرد.

دانستنی‌های کوتاه از مسابقات قهرمانی آسیا

لاله خالق/اختصاصی ستارگان کاراته بهترین کاراته کاهای آسیا در مسابقات قهرمانی بزرگسالان این قاره که از ۳۰ تیر تا ۱ مرداد (۲۱ تا ۲۳ جولای) در ملاکای مالزی برگزار می…