پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته

برگزیده‌ها

برگزیده‌ها

آنچه در تاتامی‌های لرستان گذشت

پیکارهای کاراته قهرمانی کشور (انتخابیِ تیم ملی) هفته‌ی گذشته مطابق با آنچه انتظار میرفت، در ورزشگاهِ تختیِ خرم‌آباد، دیارِ مردانِ سلحشور و میهمان‌نواز، با شکوه و نظمِ مثال‌زدنی برگزار شد، قضاوت‌ها در مسیرِ صحیح و با کاهشِ چشمگیرِ خطاها جریان یافت و بدین‌ترتیب، ترکیبِ دو عنصرِ مهمِ پیش‌گفته، خاطره‌ای شیرین و ماندگار را در اذهانِ مربیان و قهرمانانِ حاضر در این رقابت‌ها، به یادگار باقی گذاشت.

شکستِ تاکتیک‌های کادرفنی مقابل مربیان باشگاهی/ کمیته‌ی فنی چاره‌اندیشی کند

رقابتهای انتخابی تیم ملی (اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان) روز گذشته (یکشنبه ۱۹ شهریورماه) به شکلِ ناقص و بدون استفاده از تمامیِ ظرفیت‌های کاراته‌ی کشور، در ورزشگاه شهید کبکانیان تهران برگزار و نفراتِ منتخب، معرفی شدند.

کاراته‌ی آذربایجان در مسیر پیشرفت و اقتدار/ تبریز برای استان‌های کاراته‌خیز، خط و نشان می‌کشد!

سرزمین طلاییِ آذربایجان با محوریتِ تبریزِ همیشه قهرمان، در هر عرصه‌ای که پا می‌گذارد، از علم و دانش و فن گرفته تا فرهنگ و هنر و ادب، از شعر و موسیقی و عرفان گرفته تا ورزشِ قهرمانی، همواره پیشتاز و طلایه‌دار است. دختران و پسرانِ آذربایجان، این دیارِ مقدس و عزیزتر از جان، بارها و بارها توانایی‌های انکارناپذیرِ خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند و حالا پس از مدتها سکون، بارِ دیگر بلندترین قله‌های افتخار را در رشته‌ی ورزشی کاراته نشانه رفته‌اند.

استاد دباغیان: باید متحد و همدل باشیم/ اکنون زمانِ رفاقت، همسویی و حمایت است

سرمربی و مدیرفنی اسبق تیم‌های ملی کاراته گفت: اکنون که به زمانِ برگزاریِ بازیهای آسیایی هانگژو نزدیک میشویم، باید بیشتر از هر زمانِ دیگر، متحد و همدل باشیم، اختلافات و چنددستگی‌ها را کنار گذاشته و از فدراسیون و کادرفنی حمایت کنیم تا انرژی و توجهِ مسئولان و مربیان، صرفا به آماده‌سازیِ نمایندگان کاراته‌ی کشورمان و حضورِ پرقدرت در بازیهای آسیایی معطوف گردد.

پازل اشتباهات فدراسیون تکمیل شد/ زنگنه از تیم ملی رفت

خطاهای تاثیرگذار فدراسیون کاراته در گزینش برخی اعضای کادرفنی، نتایج ضعیف و خردکننده‌ای را طی چند سال اخیر، در رقابتهای بین‌المللیِ رده‌های سنی مختلف برای کاراته کشورمان رقم زده است. این در حالیست که فدراسیون در تصمیمی عجیب و غیرقابلِ توجیه، پگاه زنگنه را که از قضا جزو بهترین و صحیح‌ترین انتخاب‌هایش به شمار می‌رفت، از لیست اعضای کادرفنی کنار گذاشت!

همگام با قهرمانان کاراته ایران/تلاش برای خلق حماسه‌ای دیگر در رقابت‌های قهرمانی آسیا

لاله خالق/ اختصاصی ستارگان کاراته به گزارش “پایگاه خبری تحلیلی ستارگان کاراته”؛ قهرمانان شایسته کاراته ایران علیرغم حضور در رقابت‌های تدارکاتی پس از شش مرحله اردو روز دوشنبه راهی ملاکا…

مثبت و منفی‌های دوره‌ی بازآموزی مربیگری

کلاس بازآموزی مربیان کاراته جهت شرکت در رقابتهای داخلی سال جاری، امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ با استقبال جمع کثیری از مربیان، بصورت آنلاین برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری…

بهترین تیم جهان در مادرید تاج گذاری کرد

فدراسیون جهانی کاراته با انتشار فیلم فینال کومیته تیمی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در یوتیوب از ایران به عنوان بهترین تیم کاراته جهان یاد کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ستارگان…